Vertraagt gebruik van viagra het klaarkomen maar zorgt dit wel juist voor een heftiger orgasme ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
45K
Kimath
12 jaar geleden
Is niet de oorspronkelijke functie, maar misschien is het een soort 'bijwerking'.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als dat zo zou zijn heeft het dus allemaal positieve bijwerkingen.

Het beste antwoord

Viagra zelf vertraagd niet het "klaarkomen" op zich. In zeer zeldzame gevallen kan Viagra een erectie geven die tijdens de penetratie pijnlijk is. Wellicht dat je door de pijnprikkels wel langer door kunt gaan. Ook zijn er studies gedaan naar Viagra in combinatie met Antidepressiva. Deze combinatie schijnt de ejaculatie wel te vertragen. Echter weet ik niet of deze combinatie door doktoren aanbevolen wordt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Viagra is eigenlijk gewoon een middel om de penis tot een erectie te laten komen. Deze is meestal harder en de erectie duurt langer. Dus vertragen zit er niet in en een heftiger orgasme ook niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
viagra is in dit geval waarschijnlijk niet door je huisarts voorgeschreven?

gezond is het niet, ook dat staat als een paal boven water) het ontspant de bloedvaten en het verlaagd de bloeddruk in de longen. bovendien kan je je gehoor verliezen (dus mocht het werken, van trekken zelf wordt je dus niet doof!)

er zijn legio bijwerkingen en nep viagras in de handel met stofjes die niet gezond zijn.

stel dat je viagra neemt en 5 uur lang een erectie hebt, al 7 keer bent klaargekomen zal het zeker gaan vertragen.

voor de personen die het uit willen testen.
heb je geen problemen met erectie, laat het blauwe pilletje dan gewoon voor wat het is en neem een smartie of een ander snoepje.